Re: dno - europejski serwis iiyama we Wroclawiu [dlugie]

Autor: Bartek <bartek.usunto_at_coig.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 15:49:56 MET
Message-ID: <cnl17t$ccr$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dnia 2004-11-19 12:17, Mariusz napisał(a):

> Albo po prostu zapodać temat rzecznikowi praw konsumenta - lokalnemu.

Rozmawialem kilka godzin temu. Niestety w chwili obecnej nie mam
praktycznie mozliwosci dzialania. Skonczyla sie gwarancja w czasie
przeciagajacych sie napraw.

Jedynym wyjsciem jest powolanie bieglego, ocena stanu monitora i jezeli
biegly potwierdzi moje slowa to mode oddac sprawe do sadu.

Pozdrawiam
Bartek
Received on Fri Nov 19 15:50:22 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 19 Nov 2004 - 15:51:18 MET