Re: dno - europejski serwis iiyama we Wroclawiu [dlugie]

Autor: Bartek <bartek.usunto_at_coig.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 16:21:31 MET

Dnia 2004-11-19 16:10, Wieslaw Lubas napisał(a):

> Ale opinia bieglemu bedzie ze stanu obecnego. Ciezko bedzie Ci zalatwic
> opinie ze "uszkodzenia powstaly _na pewno_ w czasie obowizaywania umowy
> gwarancyjnej", chociaz Twoje reklamacje moga pozwolic dac wiare takiemu
> twierdzeniu.

Otoz to - serwis zawsze moze powiedziec, ze oni sprzet naprawili a
wlasciwie wcale nie byl uszkodzony. O tym swiadcza 3 wpisy w karcie
gwarancyjnej. Przypomne: 1) regulacja 2) sprawny 3) reset ustawien.
Wyglada niewinnie i wcale nie swiadczy o tym, ze byla usterka. Rownie
dobrze mozna powiedziec, ze serwis zachowal sie wzorowo bo klient wyslal
 sprawny sprzet a oni nie dosc, ze nie chcieli od niego kasy to jeszcze
podregulowali zeby bylo lepiej.

> BTW: wziales pod uwage, ze czas obowiazywania gwarancji przedluzany jest
> o czas pobytu w serwisie?

Tak.

Pozdrawiam
Bartek