Użytkownik Bartek napisał:
[cut]
ja kiedyś miałem podobny problem z serwisem Nec'a. Nie miałem monitora
przez pół roku!!!
W końcu napisałem ładny list do Chip'a oraz do wiadomości biura
handlowego NEC.
Na skutki nie trzeba było długo czekać :)
Za dwa dni miałem już dostarczony do domu kurierem nowy 17" monitor,
zamiast 15", którą reklamowałem :)
Polecam Ci zrobić tak samo. Zrób zdjęcia usterek, dołącz je do listu,
który napisz do wszystkich gazet komputerowych, na wszystkie grupy o
sprzęcie komputerowym - i wszędzie daj do wiadomości biura iiyamy (nie
dawadj DW serwis, bo to nic nie da).
Powodzenia
-- WitiiaReceived on Fri Nov 19 15:35:20 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 19 Nov 2004 - 15:51:18 MET