Re: dno - europejski serwis iiyama we Wroclawiu [dlugie]

Autor: Witiia <witiia_kasuj_bo_spam_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 15:35:06 MET
Message-ID: <cnl0al$5qr$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Użytkownik Bartek napisał:

[cut]

ja kiedyś miałem podobny problem z serwisem Nec'a. Nie miałem monitora
przez pół roku!!!
W końcu napisałem ładny list do Chip'a oraz do wiadomości biura
handlowego NEC.
Na skutki nie trzeba było długo czekać :)
Za dwa dni miałem już dostarczony do domu kurierem nowy 17" monitor,
zamiast 15", którą reklamowałem :)
Polecam Ci zrobić tak samo. Zrób zdjęcia usterek, dołącz je do listu,
który napisz do wszystkich gazet komputerowych, na wszystkie grupy o
sprzęcie komputerowym - i wszędzie daj do wiadomości biura iiyamy (nie
dawadj DW serwis, bo to nic nie da).

Powodzenia

-- 
Witiia
Received on Fri Nov 19 15:35:20 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 19 Nov 2004 - 15:51:18 MET