Re: dno - europejski serwis iiyama we Wroclawiu [dlugie]

Autor: Bartek <bartek.usunto_at_coig.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 16:01:28 MET

Dnia 2004-11-19 15:35, Witiia napisał(a):

> W końcu napisałem ładny list do Chip'a oraz do wiadomości biura
> handlowego NEC.
> Na skutki nie trzeba było długo czekać :)
> Za dwa dni miałem już dostarczony do domu kurierem nowy 17" monitor,
> zamiast 15", którą reklamowałem :)

Mam taki zamiar. Myslalem o wyslaniu listy do prasy komputerowej jak i
opisanie sytuacji w kolejnych ksiazkach nad ktorymi pracuje w chwili
obecnej.

Jeszcze raz napisze to co napisalem w odpowiedzi na post Macka Mis:

"
Przeciez nie moge pozwolic na to aby moi wierni czytelnicy mieli podobne
problemy. Moim obowiazkiem jest ich przestrzec przed dzialaniem serwisu
iiyama i cala marka.
"

Pozdrawiam
Bartek