Re: Nagrywarka DVD - opinie

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 11:40:25 MET

Eneuel Leszek napisał:

> W DL jest [naj]szybsza.

Szczerze mówiąc, na to nawet nie zwracałem uwagi, bo nie planuję
póki co nagrywać DL (cena). Ale uwzględniałem tą technologię,
licząc, że np. za rok może się przyda.

> Mam już DVDRom Toshiby, który kupiłem po kilkunastu :) godzinach
> wypełnionych :) porównywaniem i szukaniem, i raczej nie żałuję. :)

Tu się zgodzę - pół roku temu wybierałem DVD dla siostry. Padło na
Toshibę SD-M1802. Napęd sprawuje się świetnie i również uważam, że
to był dobry wybór.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/