Re: Nagrywarka DVD - opinie

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 23:25:41 MET

"Sniper" 1u403p6fjs24v.dlg@powered.by.sniper

> Ja odpowiem: gdy 2 tygodnie temu szedłem na zakupy na giełdę, miałem
> ogromną chrapkę na Pioneera i minimalnie mniejszą na NECa. NECa
> znalazłem na kilkunastu stoiskach w cenach od 320 do 360 zł, a
> Pioneera tylko na jednym za (aż) 410 zł! Zdecydowałem się na NECa,
> zwłaszcza że trafiłem na model ze srebrnym panelem (mam taką budę),
> a byłem święcie przekonany, że takiego nie robią. No i kupiłem - za
> 340 zł (czyli o 70 taniej od Pioneera).

> O Toshibie chyba zbyt mało wiedziałem, dlatego nie brałem jej pod
> uwagę.

W DL jest [naj]szybsza. Poza tym nie porównywałem dokładnie,
ale chyba to samo. I zamierzam kupić za 350 złotych. Mam już
DVDRom Toshiby, który kupiłem po kilkunastu :) godzinach
wypełnionych :) porównywaniem i szukaniem, i raczej nie żałuję. :)

> --
> \^^^^/ Pozdrawiam, Sniper \^^^^/
> ((.)(.)) Po przeczytaniu spal ten list! (@ @)

Też pozdrawiam.
Sygnaturkę posłałem na pl.rec.ascii-art -- może tam ją spalą. ;)

E. :)