Re: Jaki stary laptop?

Autor: Marcin Ozdzinski <mozdzins_at_ZAMIEN.MINUS.NA.PLUS.simMINUSnet.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 11:37:45 MET

> rpm to miara prędkości dysku?

tia

>a tak z ciekawości i dla porównania ciekaw
> jestem ile rpm mogą mieć w takim razie te małe 2-6GB dyski?

Najwyżej 4200 bywało że 3600 rpm. W dodatku sam interfejs
EIDE w tych dyskach jest dosyć wolny. No i warto wziąć
pod uwagę że jeśłi taki dysk był mocno eksploatowany
w warunkach przenośnych istnieje szansa że wkrótce wyzionie
ducha (zwłaszcza jeśli to IBM Travelstar lub Fujitsu)
Ja polecam 5400 Samsunga , ciche toto, tanie, szybkie i 3 lata
gwarancji.