Re: glosniki - jakie?

Autor: Mantades <emin4_at_wp.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 09:21:54 MET

Użytkownik "Mr.FX" <mrfx@wla.pl> napisał w wiadomości
news:cnj5ii$o07$1@83.238.47.100...

> na czym owa jego ważność w _głośnikach_ aktywnych polega.

Poza stwierdzeniem, ze pokazuje to jaka moc maja glosniki, a co za tym idzie
moc dzwieku (zwykle jest tak chyba, ze wieksza moc = mocniejszy i lepiej
slyszalny dzwiek), nic nie wiem.

> Ja słyszałem dziś syrenę straży pożarnej. Też miała niezłą
> jakość i nawet mnie obudziła. Ale za to moja babcia słyszała...
> a lepiej nie będę o tym pisał... ;-)

Ja u siebie rzadko slysze jakiekolwiek syreny wiec nie wiem jak tobie
"wspolczoc" ;-)

> ps. pytania były retoryczne

To by wiele wyjasnialo... trzebabylo napisac tak na poczatku ;-]

PS: Odpowiedzi moje radze traktowac z przymrozeniem oka (ew. zakrzywieniem
ust) poniewaz jak z nich wnika niewiele znam sie na tym sprzecie :-/