Re: dźwięk z rozgałęźnika

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 09:10:46 MET

Zobaczcie, co napisał(a) Jaged w poście
news:Xns95A621857D0Cjaged@127.0.0.1 !!!
> TAK, to wystarczy, sam tak mam; oczywiście nie kupuj na allegro,
> bo w każdym radiowo-telewizyjnym takie coś dostaniesz.

Oczywiście zgadzam się z przedmówcą, że takie coś wystarczy i ze do sklepu
biegiem, a nie na allegro ;-) Chociaż ma to swoje wady...

Z tego co widzę, to te rozgałęziacze są troche toporne, mogłyby zasłonić
inne gniazdka na karcie, więc sugerowałbym umieszczenie takiego kupnego
cholerstwa dopiero za przedłużaczem (i wtedy możesz to sobie koło blatu
biurka wyprowadzić pod przełącznik), albo poszukanie schematu tego
ustrojswa. Najlepiej samemu takie rzeczy zmajstrować - roboty niewiele,
oszczędność żadna, ale bedziesz miał pewość, że materiałki są takie jak
chcesz, styki polutowane ok, długości kabelków takie jakie potrzebujesz, a
nawet jak coś się sknoci to szybciutko da się naprawić, bo łatwiej poprawiać
po sobie, niż po kimś.

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***