Re: Instalacja drugiego dysku i nowego OS-a

Autor: :: Solana :: <solanasun_no_spam__at_hotmail.com>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 23:52:10 MET

"Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> skrev i meddelandet
news:Xns95A3F11971D35mbien@127.0.0.1...

> To sa akurat ustawienia master/slave/Cs konkretnych dyskow.

Zainstalowalam.
Mam 2 problemy: niektore programy mialam zainstalowane na starym D, teraz D
to Win2000..... Ale niewazne, przezyje to.
Natomiast drugiego chyba nie... Podczas inslalacji Win2000 dostaje
informacje, ze nie moze zainstalowac programu Net, netClient, Infrared i cos
jeszcze. Klikam na OK, instalacja idzie dalej, podaje numer seryjny, nazwe
komp., haslo, dane uzytkownika. Robi sie restart i znow to samo: nie moze
zainstaowac Net, itd. Ponownie kaze wpisac numer seryjny..... Jakies
pomysly????? Bardzo prosze, pomimo iz nie jest to juz sprawa pecetowa, choc
kto wie....

magda