Re: Laptop - Problem

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 23:47:58 MET

W dniu 18 Nov 2004 22:07:02 +0100, osoba określana zwykle jako
Piotr pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Od miesiaca mam problem z przegrzewaniem laptopa(procesora) otoz dzieje sie to
>w momencie uzywania programow ktore zajmuja 100% wydajnosci procesora takie
>jak skype, flash lub podczas ogladania filmow. To jest ciekawe ze jesli nie
>uzywam zasilania (AC) i laptop chodzi na baterii(zmniejsza wydajnosc procesora
>o 50%) wtedy nie ma tego problemu.
>Czy jest mozliwe przelaczenie systemowo wydajnosci procesora?

Powinno być. Tyle, że zależy od systemu i od konkretnego notebooka.
Np. w moim nx9010 pod Windows nie ma praktycznie sposobu na spowolnienie
komputera (akurat w tym przypadku nie tyle problemem jest sama
temperatura, co wycie wiatraków, co na wykładzie jest mocno
niepożądane), za to pod Linuksem można zjechać kulturalnie z 2.4GHz nawet
do 300MHz.

Pozdrawiam

--
[------------------------] A  printer consists of three main parts: the