Re: Instalacja drugiego dysku i nowego OS-a

Autor: :: Solana :: <solanasun_no_spam__at_hotmail.com>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 01:49:41 MET

":: Solana ::" <solanasun_no_spam_@hotmail.com> skrev i meddelandet
news:cnj8n6$47b$1@news.onet.pl...
> Podczas inslalacji Win2000 dostaje
> informacje, ze nie moze zainstalowac programu Net, netClient, Infrared i
cos
> jeszcze. Klikam na OK, instalacja idzie dalej, podaje numer seryjny, nazwe
> komp., haslo, dane uzytkownika. Robi sie restart i znow to samo: nie moze
> zainstaowac Net, itd. Ponownie kaze wpisac numer seryjny..... Jakies
> pomysly?????

Chyba wiem w czym jest problem. Obejrzalam plytke, jest troche zarysowana,
ale wyglada to na uszkodzenie mechaniczne - linia ma idealny ksztalt
okregu....

Co z tym zrobic? Program jest w 100% legalny, mam na niego licencje i
rachunek, ale kupilam go ponad 4 lata temu! Raz instalowalam, ale mialam
wtedy za slaby sprzet i odlozylam na polke.

magda