Zestaw do oceny i prośba o rade

Autor: pemo <pfabiano_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 17:22:05 MET

Zamierzam złożyć sobie kompa, który bedzie mi służył m.in do grania(w jakies
nowe tez by sie pograło), multimediów, programowania itp( to wszystko do
czeko student moze urzywać kompa).
Jak narazie wykombinowałem coś takiego:
(znaki zapytania - mam watpliwości czy dobrze wybrałem)

płyta? Asus A7N8X-E Deluxe 397zł
procek AMD BARTON 2600+ odblokowany mnożnik 340zł
zasilacz Zasilacz Chieftec HPC-360-302DF (360W) 191zł
pamięć DDRAM 2x256MB PC-400 Twinmos CL 2.5 367zł
dysk? (Serial ATA) WD Caviar SE 160 GB 372zł
obudowa? Tracer TRO-373 Whis Thermo 100zł
monitor? SAMSUNG (SM757MB) 685.34zł
nagrywarka Asus CRW-5232AS 116zł
karta grafiki narazie pozostanie ze starego kompa GF 3TI
wentylator na procesor nie wiem jaki i czekam na propozycje, wazne by był
cichy, wydajny (sprobuje podkrecic tego proca) i nie za drogi.

Czekam na opinie na temat tej konfiguracji, moze cos zmienić, moze czekoś nie
warto kupować bo za drogre.
Moze wiecie, gdzie te czesci taniej kupić (Warszawa i okolice)

Pozdrawiam