Re: Toshiba sdr5372b

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 18:08:43 MET

> Mnie na te z niższej (LG itp.) nie stać, bo się zbyt szybko psują. :)

Dokładnie ! Szkoda na nie kasy.
Trzeba być bogatym, żeby kupować fajans w stylu LG, Samsung czy LITON

> Ale najlepsza jest Toshiba?
> Przy kupnie DVDRomu porównywałem co się dało i wyszło mi na to,
> że tylko Pioneer i Toshiba, i kupiłem Toshibę, i nie żałuję. :)

> Ostatnio ta cena spada. Ja mogę kupić za 350 złotych w poniedziałek
> i zdaję sobie sprawę z tego, że to niska cena, ale kusi, aby jeszcze
> chwilę zaczekać. :) (choć rozsądek podpowiada, że idą Mikołajki
> i gwiazdki oraz zamykanie roku, co raczej nie obniży ceny)

Teraz napewno nie stanieje - koniec roku, to naogół najwyzsze ceny...

> No -- skoro niedawno, to trudno jeszcze coś o tym powiedzieć.
> (poza tym, czy cicho, jak czytają porysowane płyty itd.)

> Mocniej niż Pioneera czy Plextora albo TEACa?

To wszystko zależy od konkretnego modelu. Ja mam najwieksze zaufanie
do Toshiby (chociaż teraz mam TEACa - i jest doskonały ; wcześniej miałem
też TEACa CDRW - zero problemów, świetnie nagrywał na każdych płytach, nie
było problemów z odczytem)

> A jak obok tego wypada NEC3500?

NEC jest dobry, japończycy szajsu nie robią...

Nieznam tego modelu, ale wolałbym, jeśli chodzi o firme Toshibe - albo
wcześniej
wspomnianą trojke - Pioneer czy Plextor albo TEAC

POzdr.
Jerry.J