Re: Toshiba sdr5372b

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 17:30:29 MET

"Jerry.J" cnia3h$rql$1@inews.gazeta.pl

> Toshiba to najwyższa pólka !

Mnie na te z niższej (LG itp.) nie stać, bo się zbyt szybko psują. :)

> Bardzo dobre są jeszcze Plextor, Pioneer i TEAC (w napędach optycznych)

Ale najlepsza jest Toshiba?
Przy kupnie DVDRomu porównywałem co się dało i wyszło mi na to,
że tylko Pioneer i Toshiba, i kupiłem Toshibę, i nie żałuję. :)

> Ta Toshiba to bardzo dobry sprzęt za śmieszne pienądze !!!

> tu ma rewelacyjną cene:

> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14423

Ostatnio ta cena spada. Ja mogę kupić za 350 złotych w poniedziałek
i zdaję sobie sprawę z tego, że to niska cena, ale kusi, aby jeszcze
chwilę zaczekać. :) (choć rozsądek podpowiada, że idą Mikołajki
i gwiazdki oraz zamykanie roku, co raczej nie obniży ceny)

> Kumpel niedawno kupił u nich 6 sztuk do firmy po 395 zł.
> Spisują sie rewelacyjnie, wiadomo Toshiba.

No -- skoro niedawno, to trudno jeszcze coś o tym powiedzieć.
(poza tym, czy cicho, jak czytają porysowane płyty itd.)

> Gorącoo polecam !

Mocniej niż Pioneera czy Plextora albo TEACa?

A jak obok tego wypada NEC3500?

E.