Re: Toshiba sdr5372b

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 23:34:14 MET

"Jerry.J" cnil2e$g5j$1@inews.gazeta.pl
> Teraz napewno nie stanieje - koniec roku, to naogół najwyzsze ceny...

Tak.

Ponoć za kilka dni ma ukazać się uaktualnienie, dzięki
któremu można ja bedzie przyspieszyć. Jeśłi tak -- to
zapewne pokaże się i nowy model. Ciekawe za ile :) i co
jeszcze ulegnie zmianie i jakiej. :)

> To wszystko zależy od konkretnego modelu. Ja mam najwieksze zaufanie
> do Toshiby (chociaż teraz mam TEACa - i jest doskonały ; wcześniej miałem
> też TEACa CDRW - zero problemów, świetnie nagrywał na każdych płytach, nie
> było problemów z odczytem)

> NEC jest dobry, japończycy szajsu nie robią...

Owszem. :) Chybe we wszystkim Japończycy są dobrzy.
Nawet Chopina dobrze grają. :)

> Nieznam tego modelu, ale wolałbym, jeśli chodzi o firme Toshibe - albo
> wcześniej
> wspomnianą trojke - Pioneer czy Plextor albo TEAC

Dziękuję.

E.