Re: [Info] Koniec grupy pl.comp.pecet! :(

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 09:45:10 MET

Dnia Wed, 17 Nov 2004 21:25:48 +0100, TomaSz. w pełni przekonany(a) na
klawiaturce wystukał(a):

> A stronka rewelka, proponuję nowy termin do słowników informatycznych:
> *jerrylogizmy* - (od nicka Jerry, czyt. dżerylogizmy) - wypowiedzi na

no to jeszcze:

Syndrom Jerrego - występuje u osobników biorących czynny udział w życiu
usenetu. Charakteryzuje się zespołem specyficznych przekonań, do
najważniejszych z nich należą:
- wkrótce będę sławny
- mam niepodważalną wiedzę komputerową
- lubię kombinacje klawiszy Ctrl+C i Ctrl+V
- będę udawał że podobają mi się fancluby
- jestem nienagannym pracownikiem koncernu Toshiba i będę oddany tej firmie
pókim żyw
- Koncern Toshiba nie zadziera z koncernem NEC
- Koncerny Toshiba i NEC są w stanie wojny z LG i Lite-On
- mam wielu przyjaciół w HP, Sony, Seagate, Pioneer
- mam również przyjaciół w ATI Technologies, albo w Nvidia, chociaż chyba
jednak w Ati - sam nie wiem
- nie lubię Snajperów

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB