Re: [Info] Koniec grupy pl.comp.pecet! :(

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 21:25:48 MET

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 17.11.2004 roku, Sniper wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> W domu mam co robić. W pracy teraz jestem :)

Tu Szef, pan ukrywający się pod pseudonimem Sniper, proszony jest jutro z
samego rana o zameldowanie się u mnie w gabinecie. ;-)

A stronka rewelka, proponuję nowy termin do słowników informatycznych:
*jerrylogizmy* - (od nicka Jerry, czyt. dżerylogizmy) - wypowiedzi na
grupach usnetowych kończące autorytywnie i definitywnie każdy wątek
dotyczący szeroko rozumianego sprzętu komputerowego klasy PC. Po użyciu
jerrylogizmu dalsze wypowiedzi pozostałych grupowiczów, jako niepełne i/lub
błędne, nie powinny już nikogo obchodzić. [hasła pokrewne: Toshiba, LiteOn,
LG, szajs, tandeta, NEC, chłam, miernota, najlepsze, reszta, "... ja mam
np....", "... ja bym...", etc. etc.]

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl