Re: [Info] Koniec grupy pl.comp.pecet! :(

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 12:42:55 MET

Marco napisał:

> Syndrom Jerrego

No masz! Ciekawe czy się przyjmie na grupie ;)

> - Koncern Toshiba nie zadziera z koncernem NEC
> - Koncerny Toshiba i NEC są w stanie wojny z LG i Lite-On
> /ciach/

Hehe, ładna interpretacja :)
A ja sobie tak jeszcze pomyślałem, z jaką dokładnością byłbym
w stanie ustalić konfigurację komputera Jerry.J-a. Chyba nie
pomyliłbym się zbyt mocno... W sumie taki zestaw można by umieścić
jako wzorcowy i jedyny sensowny (szczególnie te 2 GB RAM-u).

> - nie lubię Snajperów

Chyba z tym nie jest aż tak źle :). Nie chciałem obrazić Jerry.J-a,
tylko zrobić sobie drobny żarcik. Jak widać, Jerry.J na żartach się
zna i nie zareagował jak buntownik, tylko podszedł do tematu na
wesoło, co udowodnił w tym wątku:
http://tinyurl.com/5x9ny

I nawet do swojego siga dorzucił link do Fan Clubu :) Ale chyba
muszę skrócić adres, bo mu się razem z opisem w jednej linii nie
mieści :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/