Re: start komputera po restarcie

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 21:19:48 MET

> Witam, mam następujący problem z którym przesiedziałem prawie całą nockę i
> nie mogę znaleźć rozwiązania.
> Płyta Gigabyte 7NF-RZ + Athlon XP 2600 + 512 DDR Kingston + SVGA Radeon 9550
> Objaw jest taki ze po złożeniu wszystkiego i odpaleniu kompa, zapala się
> tylko dioda na obudowie że jest zasilanie, a dopiero wcisnięcie resetu
> powoduje ze komputer zaczyna się odpala.
>
> Próbowałem już róznych ustawień BIOSu, ( przełączanie Display init :
> APG,PCI),
> upgradu biosa, czytania i szukania i nie mam żadnego pomysłu.

> [...]

mam cos podbnego na jednym kompie
po restarcie komp wogle nic nie robi ( choc dioda od cd daje znaki ze dziala ) ,
lub nie widzi dysku ( w sensie ze staje po przeleceni testu pamieci i
wyswietlaniu tabelki z zopisem znalezionegosprzetu ) , lub wywala komunikat ze
 partycja na dysku nie zawiera botsektora -- co c eikawe po kolejnym restarcie
juz wszystko widzi ( efekt wystepuje raz na okolo 3 restarty ) .