start komputera po restarcie

Autor: mac_dan <macdan_no_spam__at_nospamliterka.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 07:42:41 MET

Witam, mam następujący problem z którym przesiedziałem prawie całą nockę i
nie mogę znaleźć rozwiązania.
Płyta Gigabyte 7NF-RZ + Athlon XP 2600 + 512 DDR Kingston + SVGA Radeon 9550
Objaw jest taki ze po złożeniu wszystkiego i odpaleniu kompa, zapala się
tylko dioda na obudowie że jest zasilanie, a dopiero wcisnięcie resetu
powoduje ze komputer zaczyna się odpala.

Próbowałem już róznych ustawień BIOSu, ( przełączanie Display init :
APG,PCI),
upgradu biosa, czytania i szukania i nie mam żadnego pomysłu.

bede wdzięczny za jakąś pomoc co może byc przyczyną takiego stanu rzeczy.

pozdr.
mac_dan