Re: czy to ma sens?

Autor: trzmiel <trzmiel_at_NOSPAMinteria.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 09:46:39 MET

In news:Xns95A3E50E64EBEmbien@127.0.0.1,
Michal Bien typed:

> A to dlaczego? XP2000+, 512 MB SDR i KT133A wspomagana, w miare
> nowa sredniej klasy grafika na to jak najbarziej pozwala. Przy tym
> sprzecie i wspomozeniu go R9550@9600+ lub np: GFFX5700 [drozszych za
> bardzo nie widze sensu pakowac do starego sprzetu, ale jesli gotowka
> jest to czemu nie] spokojnie pogra w oba podane wyzej tytuly,
> oczywiscie nie ma maksymalnych detalach bo nie ma cudow - grafika za
> mniej niz 300 zl na to nie pozwoli - ona dalej bedzie hamulcem.

ja jakos nie bylem zadowolony z plynnosci gry D3 na 3200+, 1GB DDR i
R9800PRO, no ale znajomi mowia ze zboczony jestem :-) Dla mnie granie na
sprzecie jak powyzej to jak jezdzenie maluchem w dlugie trasy, Niby sie
dojedzie do celu, ale co to za frajda.

> Tia - R9550 kosztuje ~250 zl i taka zmiana przy powyzszym sprzecie
> warta jest kazdej wydanej zlotowki - do gierek stary GF256 @120 MHz
> jest hamulcem, poza tym w odroznieniu od R9550 grzeje sie
> niemilosiernie i obciaza zasilacz oraz port AGP.

mialem na mysli jakas lepsze wersje np extreme gigacube, z szybszymi
pamieciami, a ta kosztuje ok 400PLN.

> PS:
> Kilka tygodni temu przesiadalem sie z ponizymi klamotami z bardzo
> podobnego sprzetu - MSI K7T Turbo2 [KT133A], 512 MB RAM PC133,
> AXP2000+ i po zmianie na nForce2 400/400 + AXP@1700 MHz nie widzialem
> w gierkach wiekszych, rzucajacych sie w oczy i odczuwalnych roznic w
> stosunku do starego konfigu.

bo nowa, szybsza pamiec i chipset tu nie pomoze jak slaby proc i grafika.

pzdr.
trzmiel