Re: SATA 80 GB Segate - opinie

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 09:38:33 MET

Jawi wrote:
> Witam grupowiczów
> Prosiłbym uzytkowników dysku Seagate 80GB SATA o opinie z użytkowania
> tego czegś. Słyszałem że na niektórych płytach są problemy, np nie widać
> dysku w biosie - czy to prawda? Jutro dostanę dysk i muszę sobie wybrać
> PATA/SATA i nie wiem który brać. Chodzi głównie o awaryjność i
> sprawianie problemów.
Ja mam Samsunga 80GB SATA i nie mam z nim zadnych problemow. Przy
instalacji nie trzeba bylo dodatkowych sterownikow.
Z tego co wyczytalem to wszysto zalezy od tego jak jest zorganizowana
obsluga SATA przez kontroler HDD. U mnie jest tak ze z zewnatrz
zachowuje sie jak zwykly ATA.
Ja mam plyte z chipsetem INTEL i865G
tu masz jakis artykul na ten temat:
http://twojepc.pl/artykuly.php?id=barracuda_s_ata