Re: Cicha klawiatura bezprzewodowa

Autor: kpawel <Adres_at_W.Stopce>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 00:06:48 MET

Dnia 11/16/2004 11:17 PM, Użytkownik mati-006 napisał:

> polecam do takich celów tzw. igor plug i program girder
> igor plug to mały układ wpinany pod COMa do odbioru podczerwieni +
> plugin do girgera
> jak nie straszna lutownica to można sobie ściągnąć schemat i zrobić
> a girder to program służący do przechwytywania zdarzeń i wykonywania
> poleceń, opiera się na pluginach

Znam toto. Kiedyś takie miałem sobie zrobić, ale idea upadła. Wole
klawisze na klawiaturze, a nie osobnego pilota.
Swoją drogą mam już pilota (z kartą TV prolinka), ale przestałem tego
używać bo mi sie nie podoba.

> mam mobo bez irdy itp. więc sobie to zrobiłem i bardzo fajnie działa,
> używam do sterowania zwykłego pilota z wieży, chociaż można też
> przechwytywać inne urządzenia - choćby klawiaturę mmedialną - jak kogoś
> drażnią dołączone do niej sterowniki
> a sterować można wszytskim właściwie... a mam obsługę winampa,
> wyłączania kompa/monitora i odpalania niektórych programów

Sterownik sobie napisałem. Jednak chciałbym żeby to było na klawiaturze,
a nie osobno...

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski < kpawel >