Re: Cicha klawiatura bezprzewodowa

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 22:22:10 MET

Halo, in news:cndlql$1bv$1@atlantis.news.tpi.pl, Jawi hat
geschrieben:

> próbowałem podobne za 50-60 pln w MM były, ale nie umywają się do
> tego logitecha.

Zgadza się. Tanie podróbki.

> A klawisze dodatkowe jakieś standardowe ma: Media,
> Play/Pause, Mute, Favorite, Email, WWW :) ale powiem szczerze
> nigdy ich nie używam i nie uzywałem:)

Uważałem podobnie dopóki nie kupiłem sobie Logitech Media Keyboard. W
tej klawiaturze dzięki odpowiedniemu wyeksponowaniu dodatkowe klawisze
wręcz kuszą żeby z nich korzystać.

Łatwo sobie wyobrazić że jeśli dodatkowe klawisze funkcyjne są rzędem
kilkunastu/kilkudziesięcu jednakowych guzików to mało komu będzie się
chciało z nich korzystać bo trzebaby pamiętać że na przykład 9 guzik to
poprzednia piosenka w Winampie a 13 guzik to na przykład
podgłaśnianie;-)

We wspomnianym Logitechu przyciski są fajnie pogrupowane i
wyeksponowane. Mimo że wcześniej nie lubiłem takich bajerów to teraz
nawet nauczyłem się odpalać program Tlen z guzika "Messenger";-)

Nie muszę też zdejmować ręki z klawiatury podczas pisania tekstu żeby
przeskoczyć w Winampie do następnej piosenki;-)

Uważam że to na prawdę przydatny bajer i można się do niego
przyzwyczaić.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
http://ludzie.tlen.pl/c-b