Re: Cicha klawiatura bezprzewodowa

Autor: mati-006 <longraider_at_gazeta.NOSPAM.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 23:17:00 MET

kpawel wrote:

> tylko 6 klawiszy ("6 plug-and-play hot keys")
> to mało ;((
> Dla mnie liczy się ilosc a nie to co robią. I tak chodzi mi o sterowanie
> Winampem (4 potrzebne), głośność (3) i programy (niezbędne to 4). Znaczy
> się - 11 klawiszy. A ta ma 6... ;(

polecam do takich celów tzw. igor plug i program girder
igor plug to mały układ wpinany pod COMa do odbioru podczerwieni +
plugin do girgera
jak nie straszna lutownica to można sobie ściągnąć schemat i zrobić

a girder to program służący do przechwytywania zdarzeń i wykonywania
poleceń, opiera się na pluginach

mam mobo bez irdy itp. więc sobie to zrobiłem i bardzo fajnie działa,
używam do sterowania zwykłego pilota z wieży, chociaż można też
przechwytywać inne urządzenia - choćby klawiaturę mmedialną - jak kogoś
drażnią dołączone do niej sterowniki
a sterować można wszytskim właściwie... a mam obsługę winampa,
wyłączania kompa/monitora i odpalania niektórych programów

--
pozdrawiam           //
    //////   /////  ////  @    \+ longraider()gazeta.NOSPAM.pl +/