Re: Sluchawki+mikrofon - ktore

Autor: Zhan <zhan_at_op_.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 16:50:38 MET

Użytkownik "Wieslaw Lubas" <vieniu@math.put.poznan.pl> napisał w wiadomości
news:cn84qe$lca$1@news.mm.pl...
> jakie wybrac sluchawki z mikrofonem w kwocie okolo 50pln. Zastosowania -
> glownie Skype.
> Czy Logitech'owy system redukcji szumow NCAT2 (w modelu np. Dialog-812)
> jest do czegos przydatny czy to zwykly marketing??

nie wiem czy to zaleta ncat2 czy po prostu solidnego mikrofonu ale jakosc i
czulosc jest rewelacyjna... wczesniej mialem rozne sluchawki i kazdy moj
rozmowca narzekal na jakosc dzwieku, przy logitechu jest idealnie... czasem
tylko ktos spyta czemu zegarek tyka tak glosno lub czemu pies za oknem tak
glosno szczeka ;)

--
pozdrawiam