Re: DVDRW - LiteOn 832S - pady

Autor: urug <urug21_at_gazeta.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 14:48:01 MET

> to trzeba byc debilem zeby kupic LiteOna za 270 albo Samsunga/LG za 300 zl
> :)))

Kolege wez no sie puknij w ta swoja glowke, naprawde nudza mnie takie
wypowiedzi, a stwierdzenie "debilem" jest nie na miejscu. Kazdy sprzet
moze sie popsuc, ja dla przykladu walczylem ostatnio z nowym monitorem
IIYAMA i co tez szmelc. Poprostu tworca watku trafil na pechowe
egzemplarze i tyle, a ty z az tyle sprzetu przewertowales ze mozesz
powiedziec co jest dobre a co zle.

Pomysl czasem zanim zaczniesz uzywac obrazliwych slow.
Jeszcze Pozdrawiam, ale kontroluj sie.