Re: Instalacja drugiego dysku i nowego OS-a

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 14:31:33 MET

> Musze pilnie zainstalowac nowy dysk a na nim Win2000. Dzis mam na
> starym
> dysku WinME. Z powodu braku czasu nie moge robic back-up'ow na
> plytki-CD,
> wiec stary dysk posluzy mi jako nosnik.
>
> Nowy dysk ma 80 GB.
>
> Chce miec dostep nowego dysku, z Win2000 do materialow na starym, z
> WinME (2
> partycje C i D).

Ja bym zrobił tak:
1. Odłaczyć stary dysk
2. Podłaczyć nowy dysk jako primary master
3. Zainstalować i skonfigurować nowy system i oprogramowanie
4. Podłaczyć stary dysk np. jako primary slave (stary C będzie teraz
D, stary D będzie teraz E - aby się nie pomylić dobrze jest na samym
początku nazwać partycje np. STARY_C, STARY_D)
5. Skopiować dokumenty ze starego dysku na nowy, pamiętając że w
Windows 2000 folder Moje Dokumenty jest w folderze Documents and
settings\Nazwa użytkownika.

Gdyby to było Windows XP to można skorzystać z "Transfer Plików i
Ustawień" na płycie instalacyjnej. (Nie pamiętam czy 2000 to ma)

--
Józef