Instalacja drugiego dysku i nowego OS-a

Autor: :: Solana :: <solanasun_no_spam__at_hotmail.com>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 13:22:02 MET

Witajcie!
Musze pilnie zainstalowac nowy dysk a na nim Win2000. Dzis mam na starym
dysku WinME. Z powodu braku czasu nie moge robic back-up'ow na plytki-CD,
wiec stary dysk posluzy mi jako nosnik.

Nowy dysk ma 80 GB.

Chce miec dostep nowego dysku, z Win2000 do materialow na starym, z WinME (2
partycje C i D).

Na nowym dysku sa chyba jakies partycje - probowalam go wczesniej
zainstalowac, ale zrezygnowalam.

Jak to zrobic, aby absolutnie nie utracic tego co mam dzis na starym dysku?
(Kiedys po instalacji nowego dysku BIOS go jakis dziwnie zdiagnozowal,
przestawiajac literki i przez przypadek, czytaj moja glupote, usunelam
partycje z danymi :-(

Bardzo prosze o rady co zrobic po kolei.

Dziekuje i pozdrawiam, magda