Re: Instalacja drugiego dysku i nowego OS-a

Autor: :: Solana :: <solanasun_no_spam__at_hotmail.com>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 16:29:35 MET

"Jozef" <jozef000_NO_SPAM_@poczta.onet.pl> skrev i meddelandet
news:cncvnf$6ov$1@nemesis.news.tpi.pl...
> 1. Odłaczyć stary dysk
> 2. Podłaczyć nowy dysk jako primary master
> 3. Zainstalować i skonfigurować nowy system i oprogramowanie
> 4. Podłaczyć stary dysk np. jako primary slave (stary C będzie teraz
> D, stary D będzie teraz E -

OK, ale co z plikami WinME? Nie beda straszyc ;-) ?

---
Poza tym, chyba troche sie zle wyrazilam. Chcialabym miec mozliwosc wejscia
do WinME. Wiem, ze jak sa 2 OS-y, wlacza sie najpierw "manager", przez ktory
mozna wybrac OS.
Sorry, za brak slownictwa fachowego, ale ostatnio bawilam sie w to kilka lat
temu.
dzieki, magda