Re: Zasilacz 300W Feel jaki max proc ???

Autor: kgb007 <kgb007_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 19:25:56 MET

Użytkownik "JaVoL" <javolddd@XXXwp.pl> napisał w wiadomości
news:cn7mdd$72$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mam taki zasilacz smigal w obudowie z Duronem 700 a teraz zmienilem
> plyte i proc 2500+siedzi w miare krecalny na ile moge podkrecic ten
> procek zeby zasilacz nie byl nadmiernie obciazony i np dysk sie nie
> wysypal ??? Jaki max standartowo ustawiony proc moze smigac bez
> podkrecania na takim zasilaczu ?
> Mam dwa dyski i CDRW pozatym tylko karte GF3TI200 na AGPx4 i nic
> wiecej...

Gdy używałem tego zasilacza na kompie A1200, 448RAM, 2xHDD, CD_ROM, CD-RW,
Saphire ATI 9200 128bit to niestety miałem problemy ze stabilnością, a
dokładniej to nie wyrabiał na lini 3.3V i się czasami wieszał w 3D.
Po wymianie na Chieftec 420Wat komp chodzi stabilnie.

Ten zasilacz może ma te 300Wat ale na wejściu, a na wyjściu 70% z tego i
dotego dochodzi jeszcze rozkład wydajności prądowej na poszczególnych
liniach.

--
kgb007