Re: Zasilacz 300W Feel jaki max proc ???

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 00:27:48 MET

Użytkownik "JaVoL" <javolddd@XXXwp.pl> napisał w wiadomości
news:cn7mdd$72$1@atlantis.news.tpi.pl
> Mam taki zasilacz smigal w obudowie z Duronem 700 a teraz zmienilem
> plyte i proc 2500+siedzi w miare krecalny na ile moge podkrecic ten
> procek zeby zasilacz nie byl nadmiernie obciazony i np dysk sie nie
> wysypal ???
>
> Jaki max standartowo ustawiony proc moze smigac bez podkrecania na
> takim zasilaczu ?
>
> Mam dwa dyski i CDRW pozatym tylko karte GF3TI200 na AGPx4 i nic
> wiecej...

Ja mam zasilacz Feel 250W model SPS-160ATX. Ciągnie procesor Barton
2500@3200, 512 MB RAM, Ati 9200, dwa dyski Barracuda IV 80 GB + jeden
Maxtor 200 GB i nagrywarkę DVD-DL. Czasami dorzucam do tego jeszcze
jeden-dwa dyski na SATA. Wszystko to chodzi 24h/d., nie zaliczyłem
jeszcze _ani razu_ BSOD-a, napięcia w normach. Niedowiarkom prześlę
fotkę.

P.S. Czasami jak słucham opowieści o tych wypasionych zasilaczach to mi
się śmiać chce ;-). Cuda, panie dzieju, cuda prawdziwe...... ;-))

/odpowiadając zmień px na pl/