Karty Sieciowe

Autor: _rafael_ <rafael_WYTNIJ_at_TOvp.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 19:28:38 MET

Witam! Mam zamiar zakupić karty sieciowe. Mam zamiar stworzyć sieć domową
na 2 komputery. Głównie chodzi o udostępnianie drukarki, Internetu i
granie w różne gierki ;-) Jaką kartę byście polecili, jeden komputer jest
nowszy z Win Xp Pro, a drugi to staruszek z Win 98 SE. Jaką kartę wybrać
?? Wiem że XP poradzi sobie z wykryciem karty, ale czy nie będzie
problemów z "komunikacją" z drugim komputerem ?? Czy taka karta jest dobra
:

Z góry dzięki za odp :-)

--
SUPER STRONA POLECAM ! http://driiv3r.fm.interia.pl/
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat aukcji?? ZOBACZ !!