Re: zwisy kompa po zaintsalowaniu winxp+sp2

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_._NOSPAM_PLEASE_.go2.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 08:24:19 MET

Dnia 11/15/2004 08:18 AM, Użytkownik Jacek Kalinski napisał:
> Pewnie zaraz sporo osob sie oburzy na to co napisze, ale ja mialem
> problemy z dyskami >120GB

mialem na mysli: z partycjami - jesli na np: dyski 200GB sa 2 partycje
po 100GB kazda, to system pracuje poprawnie.

> Ale i tak z dyskiem dzialy sie rozne dziwne "cyrki".

...szczegolnie jak byly zapisywane i odczytywane dane z partycji z
granicy powyzej 120GB (u mnie to bylo chyba nawet okolo 160GB), a caly
testowany dysk mial 200GB.
Kiedy dane znajdowaly sie ponizej tej granicy, wowczas wydawalo sie, ze
system pracowal poprawnie.