Re: zwisy kompa po zaintsalowaniu winxp+sp2

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_._NOSPAM_PLEASE_.go2.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 08:18:49 MET

Dnia 11/15/2004 08:09 AM, Użytkownik Krzysiek napisał:
> teraz nie pomaga formatowanie dysku i pnonowna instalacja - zawiesza się
> czysty, świeżo zaintsalowany system
> i jeeszcze wzan informacja - instalację wymusiła wymiana dysku na nowy,
> pozotsałe parametry sprzętu bez zmian (wcześniej 30 GB teraz 160 GB, procesor
> Duron 700, płyta DFI AK74EC, RAM 650 MB

Pewnie zaraz sporo osob sie oburzy na to co napisze, ale ja mialem
problemy z dyskami >120GB zarowno pod win98 jak i pod winXP.
Oba te systemy nie radza sobie poprawnie z tak duzymi dyskami - czemu?
nie wiem - w koncu wrocilem do dysku 120.

A jedyna sytuacja, ktora *czesciowo* rozwiazywala problem w XP, to
modyfikacja rejestru:
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\Atapi\Parameters i utworz nowa
wartosc ciagu EnableBigLBA typu DWORD o wartosci 1.

Ale i tak z dyskiem dzialy sie rozne dziwne "cyrki".

Jacek