podłączenie 3. dysku

Autor: paulinio <coolerix.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 20:58:17 MET

cześć mam starego 486 133Mhz z 48RAMami...
I ostatnio chciałem podłączyć do niego dysk WD na osobnej pojedynczej taśmie... w tym
komputerze pędzą tylko taśmy 40-tki. Bios wszystko oki...
na jednej taśmie Master Slave
a ten WD na osobnej taśmie secondary master...
Problemy zaczynają się w Windzie 98se. OS nie wykrywa secondary mastera... zostają
tylko dyski z pierwszej podwójnej taśmy... konfiguracja zworek:
1 taśma : master i slave
2.taśma : master...
Co zrobić aby winda widziała 3 dysk.???
Dodam jeszcze że bez problemu go widzi jako slave na 1. taśmie...

Mam jeszcze jeden problem z tym dyskiem jest to 80GB z porysowanym talerzem. Jedna
partycja jest zupełnie niedostepna każda wzmianka o niej, chociażby zupełnie
przypadkowa kończy się na blue screenie i resecie kompa... Jest podzielona równo po
ok 9 GB (tak wyszło) i dokładnie 2 partycja jest uszkodzona... co mogę zrobić aby
dysk w ogóle jej nie używał... ???

--
                                             Pozdrawiam
                                                     Paweł