Re: Zasilacz 300W Feel jaki max proc ???

Autor: <lev_at_k>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 20:58:00 MET

Friend wrote:

> 300W "lekki" ktory ma jakies 200W ESP-300ATXSP4

jeszcze odmiana wagi "polciezkiej" (okolice 1.6 kg) - w/w model z
pasywnym PFC (wersja na UE gdzie AFAIK przepisy tego wymagaja, rzadko
spotykana w polsce). generalnie nie "rozwija" zbyt duzej mocy ale
calkiem dobrze sprawdza sie na umiarkowanie pradozernych konfigach typu
XP2200+ z GF FX5xxx. co wazne, szczegolnie dla wyciszajacych sprzet -
malo sie grzeje, zreszta chyba podobnie jak standartowa wersja bez PFC.
jedyne zastrzezenia mam do stosunkowo niskich napiec na lini 12V
(okolice 11.76V mierzone miernikiem z 0.3% tolerancji), stabilnosc ok.

> LC-B300W i LC-B350W - obecnie sprzedawane szajsy ....

z tego co kojarze dosyc lekkie i "puste" w srodku, ale sprawiaja duzo
lepsze wrazenie od np. codegena, poza tym cichsze nawet ze standartowym
wiatrakiem z noisekillerem.

> GM

pozdrawiam