Re: 0,13 czy tylko 0,18

Autor: Kamis <przepraszam1_at_o2.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 14:44:03 MET

> AFAIK to rdzeń to "czarna skrzynka" a znaczenie mają: liczba nóżek,
> mnożniki, częstotliwość i napięcie (no ew. pobór mocy, ale to chyba w
> skrajnych przypadkach :)

Pozwole sobie nieco uscislic cala sytuacje:
pracuje z Duronem 1300 jak juz wyzej mowilem na plycie glownej Shuttle AK32
(chipset VIA KT266).
Plyta supportuje procesory z 266mhz fsb. i teraz mam wlasnie dylemat czy
bedzie pracowal na niej powiedzmy athlon xp 2400+?
czy ktos moze cos na ten temat powiedziec?

pozdrawiam i dziekuje
Kamis

--
Jeszcze Polska!... Ojcze nasz!... Póki my żyjemy
Nie bedzie Niemiec plul nam w twarz!