Re: Zasilacz 300W Feel jaki max proc ???

Autor: Jolly Roger <nie_posiadam_at_maila.w.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 14:50:30 MET

Niejaki JaVoL w przypływie geniuszu wysmażył(a) co następuje:
> Mam taki zasilacz smigal w obudowie z Duronem 700 a teraz zmienilem plyte i
> proc 2500+siedzi w miare krecalny na ile moge podkrecic ten procek zeby
> zasilacz nie byl nadmiernie obciazony i np dysk sie nie wysypal ???
>
> Jaki max standartowo ustawiony proc moze smigac bez podkrecania na takim
> zasilaczu ?
>
> Mam dwa dyski i CDRW pozatym tylko karte GF3TI200 na AGPx4 i nic wiecej...
U mnie, jak kiedyś padła mi zasiłka Enlight 300W, to FEEL 300W zasilał
przez 2 tygodnie P4 2.8 GHz, 1 GB RAM, R9700Pro. Obecnie ta zasiłka
ciągnie A1000@1200 256RAM, GF2 Ti ... W obu przypadkach nie miałem
problemów ze stabilnością, chociaż muszę przyznać, że bałem się trochę
wkładać ten zasilacz do P4 i R9700Pro (pod P4 napięcia 3.3 i 5V były
prawie na granicy normy, 12V było OK).

Widzę że twój sprzęt nie jest bardzo prądożerny, więc jak podkręcisz
proca (przy odrobinie szczęścia na 3200+) to raczej nic nie powinno
się stać. Jeżeli jednak w przyszłości zapragniesz kupić nową grafikę,
to wymiana zasiłki może okazać się nieunikniona.

> JaVoL
JaVoL, JaVoL, ich liebe alkohol ;)
MSPANC

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :)