Re: ERPOX 8RDA3I

Autor: Jolly Roger <nie_posiadam_at_maila.w.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 14:40:10 MET

Niejaki Krzysiek Łysiak w przypływie geniuszu wysmażył(a) co
następuje:

> A ty w przypływie swego geniuszu napisałeś tylko ze ma ładny kolor laminatu.
> tez bardzo twórcze
To sprecyzuj pytanie żeby grupowicze byli w stanie na nie
odpowiedzieć. Napisz konkretnie o co ci chodzi to wtedy doczekasz się
odpowiedzi na które liczysz. Nie napisałeś czy chodzi ci o jakość
wyposażenia, jak płytka sprawuje się przy podkręcaniu, czy
zintegrowany dźwięk jest do bani czy ujdzie ...
Rozumiesz o co mi chodzi?

> Ja bym prosił aby wypowiedzieli się ludzie którzy maja taką płytę i napisali
> co o niej sądzą
Miałem ją przez 3 tygodnie (następnie padła więc wymieniłem na Abita)
i przez ten czas zauważyłem że:
- A2500@3200 bez problemu
- dźwięk jest OK
- ładny laminat ;)
- odczyt temperatury taki sobie
- wyposażenie denne (brak sata, raid, ieee ...)
- nowoczesny chipset
- cena niziutka
- płytka bardzo wydajna
- przyjemny BIOS

Gdybyś podał o co dokładnie ci chodzi, to mógłbym podać więcej nfo. na
interesujący ciętamat, a tak to tylko ogólnikami mogę sypać.

> Dzięki
> Krzysiek

P.S., nie ma się co denerwować, ale trzeba zadawać szczegółowe
pytania.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :)