Re: Co myslicie o takim zestawie ?

Autor: Brodi <madmax81_at_no_spaminteria.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 14:36:11 MET

> To jest płyta na s754 a niżej masz procka na socket A. Coś mi się
> wydaje że razem to nie ruszy ;)
ta płyta to badziew jak cały asus, sąsiadowi zdechła po jednym dniu :-) w
sklepie znajomy powiedział że na 4 asusy które sprzedał w tygodniu 3 wróciły
. pech czy "marka" asus ?

> Nie ma sempronów 2600+ na socket 754. Najwolniejsze sepmrony na ten
> socket to 3100+ i jest chyba nawet droższy d A64 2800+.
dokładnie

> Od biedy ujdzie.

będzie ok ale jak coś dorzucisz do kompa to będziesz musiał zasilacz
zmienić.

Jak chcesz kompa do netu to sobie kup coś zintegrowanego na SISie albo VIA z
portem AGP na zapas + Procek Socket A np sempron 2600 + 256 ramu na
początek. i zasilacz 350 W to podstawa.
W przyszłości wsadzisz do tego nawet Bartona 3000+ GF FX i 1 GB ramu :-)

Komputer na lata i 900 zł to jakoś nie pasuje nie uważasz ?