Jaki hub USB wybrać?

Autor: Konrad Billewicz <carolus_at_DELETEcarolus.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 14:35:43 MET

Witam,

Planuję zakup huba USB, rozważam aktywny i pasywny (rozumiem, że aktywny ma
zasilacz, a pasywny nie). No i tutaj moje pytanie, czy do podłączenia takich
urządzeń jak:

- mysz
- klawiatura
- joystick (posiadający własny zasilacz)
- monitor (oczywiście też ma własne zasilanie)
- aparat cyfrowy

Jest wymagany hub aktywny? Bo gdzieś słyszałem, że te pasywne przy dużym
poborze mocy potrafią spalić gniazdo w komputerze do którego są podłączone.
Ile w tym jest prawdy? Co radzicie?

Pozdrawiam.

--
              \\  Konrad "Carolus" Billewicz