Re: Co myslicie o takim zestawie ?

Autor: Jolly Roger <nie_posiadam_at_maila.w.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 13:31:31 MET

Niejaki marek.b w przypływie geniuszu wysmażył(a) co następuje:

> [A64][754]Płyta Asus K8V-X 340.00
To jest płyta na s754 a niżej masz procka na socket A. Coś mi się
wydaje że razem to nie ruszy ;)

> Sempron 2600+ , w przyszlosci jaki 64bitowy procek amd
Nie ma sempronów 2600+ na socket 754. Najwolniejsze sepmrony na ten
socket to 3100+ i jest chyba nawet droższy d A64 2800+.

> DDR 256MB PC3200 400MHz Kingmax
Od biedy ujdzie.

> zasilacz mam 300W wiec mam nadizjee ze ok
Jak ma naprawdę 300W to będzie OK. Jak masz coś w stylu codegen, L&C,
megabajt, tracer itp. to może to być za mało.

> wszystko za jakies 900zl
Taka konfiguracja nie ma szans działać. Poszukaj jakiegoś A2800+
zamiast tego sempa 2600+.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :)