Re: kopiowanie partycji startowej Win2K - co jest nie tak?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 14:24:36 MET

Użytkownik "topjes" <nie@da.rady> napisał w wiadomości
news:cn7gm7$1aq$1@inews.gazeta.pl
> Witam,
>
> Nie wiem na czym polega błąd - więc piszę na grupę softową i
> sprzętową. Mam sobie dwa twardziele:
> A (mały): Samsung 74,56 GB
> - partycja 1: 18,75 GB - NTFS, system win2k, Primary, Active
> - partycja 2: 55,81 GB - Logical, a w niej partycja NTFS
> B (duży): Seagate 186,31 GB
> - przestrzeń nieprzydzielona 19,53 GB
> - partycja 2: 166,77 GB - Logical, a w niej partycja NTFS
>
> I teraz próbuję przekopiować partycję 1 do pustej przestrzeni na
> dysku B. Niby nic skomplikowanego. Próbuję na dwa sposoby:
> [...]

Po skopiowaniu partycji z systemem na drugi napęd należy zawsze usunąć z
niego istniejący podpis dysku (nt-signature), np. DOS-owym poleceniem
fdisk /mbr. Przeczytaj ten artykuł:

249321 - Nie można się zalogować, jeżeli zmieniła się litera dysku
partycji rozruchowej (W2k)
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321

/odpowiadając zmień px na pl/