Re: plytka abit nf7 + duron 850 ?

Autor: pope <popeman_at_o2.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 10:10:02 MET

okej to w takim razie na dniach kupuje plytke
ale mam jeszcze jedno pytanie - o co chodzi z tym ramem w dualu ?
czy lepiej kupic dwie kosci 256 czy jedna 512?
zawsze mi si? wydawalo ze jedna jest lepsza bo i jeden slot
zaoszczedzony, ale teraz sam juz nie wiem. czy jest jakas duza roznica
w wydajnosci pomiedzy tymi dwoma rozwiazaniami ?

pozdrawiam