Re: Sempron 2400+ na FSB 400

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 10:06:45 MET

> Witajcie
>
> Czy może ktoś próbował ??? Jaki był wzrost temperatury procka ???
>
> P.S. Płyta GA 7N400
>
> Pozdrawiam

Ja próbowałem z Sempronem 2300+. Trafił mi się w połączeniu z płytą Asrock
na VIA KT-600. Złośliwość tej płyty polegała na tym, że procesor działał
tylko przy częstotliwości magistrali 200 lub 400MHz. Na pośrednich nie
wstawał. Nie wiem czego to jest wina, może BIOS-a, może płyta była
uszkodzona. Miał ktoś z Was taki kłopot?

Wracając do tematu, procesor wykrył się bodajże jako Sempron 2600+ i jak do
dnia dzisiejszego (miesiąc) nie sprawia problemów.

Paweł