plytka abit nf7 + duron 850 ?

Autor: pope <popeman_at_o2.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 01:45:12 MET

Witam
Zamierzam polepszyc troche sprzet ale zeby jednoczesnie zbyt duzo nie
wydac. Od jakichs 2-3 lat juz; nie jestem niestety na biezaco wiec
prosze o jakies porady.

Aktualnie mam durona 850, plytke ecs k7vza, sdramy, starego geforce 2
i zasilacz 300W. Planuje wymienic procka, plyte i ram. Poczytalem
troche i wybralem plytke abita nv7, ale niestety nie mam kasy zeby
kupic wszystko na raz. Czy mozliwe jest ze jesli kupic; najpierw plyte
i ram i wsadze tam starego durona to czy sprzet ruszy ? Jesli pozniej
za jakies 3 miechy dokupie sobie semprona to czy wystarczy mi te 300W
czy musze tez wymieniac; zasilacz?

dzieki za porady i pozdrawiam