jaki malutki laptop?

Autor: Tomasz <adminWYWAL_at_TOfotoslad.net>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 01:41:28 MET

Potrzebuję małego laptopa, takiego któryby z łatwością zmieścił się do
studenckiego plecaka,
plecaka motocyklisty...

cd-rom, fdd - niepotrzebne,

kiedyś miałem della, naprawdę porządny laptop, ztymże 14" więc sporawy, a i
wszystko wbudowane więc sporo ważył,
mam palmtopa dell'a axima x30, ale niestety szybkość działania na takim
urządzeniu nie jest oszałamiająca...
no ok po praktyce jest, w zasadzie już szybko macham rysikiem, ale
stwierdzam że to nie to... wolę większy ekran...

no i albo jakiś sony vaio albo toshiba portege,
ztymże w drugim przypadku jestem skazany na trackpointa, którego jakoś się
boję ;) nie ma to jak touchpad....

vaio chyba ma czytnik memory stickow, a akurat mam tez aparat sony,
no tylko ze vajki ktore widze na allegro to albo kombajny za 4-5tys, a taki
naprawde nie jest mi potrzebny,
albo juz pelne zestawy cd-rom, fdd, itd...

mi wystarczy tylko usb, irda, 1xpcmcia na karte wifi/lan/modem
cdrom, fdd,wyjscie video, mikrofon - to mi wisi,
liczy sie by byl maly i cienki :) ekran ~11,3" był by super,

jakis P3 VAIO spelnialby moje wymagania,
no ale moze sa inne modele konkurencji ktore spelnialyby moje wymagania?