Re: jaki malutki laptop?

Autor: Marcin Ozdzinski <mozdzins_at_ZAMIEN.MINUS.NA.PLUS.simMINUSnet.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 11:12:01 MET

> Potrzebuję małego laptopa, takiego któryby z łatwością zmieścił się do
> studenckiego plecaka,
> plecaka motocyklisty...
>
> cd-rom, fdd - niepotrzebne,

Poszukaj Thinkpad 240 najlepiej z Celkiem 400. Kupisz taki za 500
- 1000 PLN w zależności od stanu i modelu.
Jeśli nie potrzebujesz jakiegoś demona prędkości to spokojnie wystarczy.
Obsadź tylko max RAM ( dwubankowy 256MB bedzie działał) i wymień HDD
na jakiś fajny 5400 rpm w granicach 40 GB i będzie grało i buczało.
Mam taki od dwóch lat i jest niezastąpiony na wyjazdach a waży 1,5 kg.
Filmy śmigają aż miło, WinXP SP2 startuje w jakieś 30 sekund ,
zainstalowałem RedHata - też ładnie chodzi. Właściwie poza giercowaniem
w 3D ( heh rozdzielczość 800:600 :) i brak akceleracji w NeoMgic 128)
 wszystko na nim odpalisz.
Jedynym felerem są baterie do tego modelu, bardzo szybko padają.